🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چل گیس دریا

(ثبت: 232882) آبان 6, 1399 

 

یک بار دیگر بگو

کلام آخرین وداع

باران را.

تنها مددی می خواهد انگار

که سرود بارش

با آفرینش بیتاب ترین غزل

چل گیس دریا را ببافد.

هنگامه نفس کشیدن من

از پنجره رو به باد فرا رسیده،

تا همه درونم

به عمیق ترین نفس پر شود از

عطر نفس های شفق

که شب را به تمام

در انتظار صبح صادق

به نیایش می نشیند.

چشمان من گمراهم میکند آیا؟

یا دستان اهریمن

بر گیسوان قدیس شب

به آرامی فرود می آید؟

تا خواب رسوائی

بر چشمان یقین

میان باور و ناباوری

بسوزد.

درد من عشق نیست

شب نیست

رگبار و آذرخش نیست

صداقت کلامی است

که سلامش

جز به والسلامی

نمی پاید

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 6, 1399

    سلام و درود
    دریا و باران که گفتید،
    به یاد مازندران افتاده م.
    از دیار مازندران هستید برادر؟
    🌿🌿🌿🌹🌷🌺

    • مازیار نژادیان

      آبان 6, 1399

      درودها
      مهرحضورتان را سپاس
      مازنداران و مه و دریا و ترنم باران
      خیر مازندارانی نیستم اما بزرگوران زیادی از آن دیار خوش نفس را همراهی می کنم
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. سلام و درود
    بسیار زیبا است
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. رسول رشیدی راد

    آبان 6, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

    • مازیار نژادیان

      آبان 6, 1399

      درودها و سپاس از مهر پایدار شما بزرگوار🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. جواد مهدی پور

    آبان 6, 1399

    درود بر شما جناب نژادیان عزیز

    بهره بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • مازیار نژادیان

      آبان 6, 1399

      درودها جناب مهدی پور

      خرسندم که همراهی دلنشین شما را در سیاه مشقم هایم دارم

      مانا و تندرست باشید ارجمندم🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  5. درودها گرامی شاعر🌹🌹🌹

  6. طارق خراسانی

    آبان 6, 1399

    درد من عشق نیست

    شب نیست

    رگبار و آذرخش نیست

    صداقت کلامی است

    که سلامش

    جز به والسلامی

    نمی پاید

    درود بر مازیار عزیزم

    مانند همیشه ژرف و نغز و در خدمت فرهنگ

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • مازیار نژادیان

      آبان 7, 1399

      سپاس جناب خراسانی
      درودتان باد که به مهر می نگرید و به دیده عیب پوش
      مانا و تندرست باشید🌹🌹🌹🌹🌹

  7. علی معصومی

    آبان 6, 1399

    درودها ارجمند
    و
    احسنت
    ◇◇◇
    🌿🌹🌿🌹🌿

    شادکام باشید

  8. اکبر رشنو

    آبان 6, 1399

    درودها

    بر استاد عزیز

    خیلی عالی و ارزشمند

    در تنگه های تنگدلی سرود باران بود

    و

    دستمریزاد
    و

    💐💐💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

    • مازیار نژادیان

      آبان 7, 1399

      درودها استادم
      خواندن نظر شریق شما هماره باعث شعف است دلگرمی
      نویسانو شادکام باشید بزرگوار🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا