🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “چمدان”

(ثبت: 253717) آذر 15, 1401 
“چمدان”

 

چمدانم را بسته ام.
بلیط های رفتن حراج خورده اند.
سهمم از پاییز
همیشه رفتن است اما
تو اگر پا پیچِ ماندنم بشوی
حافظه رفتنم را پاک خواهم کرد.

 

#دنیا_تیموری
۰۱/۹/۸

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 15, 1401

    سلام دخترم

    خوشحالم دوباره در پاک شعر زیبایی از شما می خوانم

    ضمنا 14 آبان به پرتگاهی سقوط کردم و خدا خواست زنده بمانم

    در پناه خدا سلامت باشی دخترم 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • جواد مهدی پور

      آذر 15, 1401

      خدای رحمان و منان را شاکریم که بر ما منت نهاد و شما را برای اهالی شعر وادب ایران زمین نگاه داشت و حفظ نمود .
      برایتان سلامتی و طول عمر با عزت و سر فرازی آرزومندیم
      استاد جان عزیزم

      ارادتمندم
      ❤️❤️❤️❤️
      ❤️❤️❤️
      ❤️❤️
      ❤️

    • جواد مهدی پور

      آذر 15, 1401

      درود بر شما بانو تیموری گرامی

      زیباست

      انشالله که پا پیچتان شود تا از رفتن صرف نظر کنید

      بمانید به مهر

      درود هااا

      💐💐🙏🙏👏👏👏👏🌹

      • دنیا تیموری

        دی 17, 1401

        درود و سپاس از مهرتون جناب مهدی پور🙏🌹🌹🌹

    • دنیا تیموری

      دی 17, 1401

      هزاران بار سلام بابا طارق عزیز.
      و هزاراااان بار شکر ک خدا همراهتون بوده و سلامت هستین.واقعا خوشحالم از بودنتون.لطفا بیشتر مراقب خودتون باشین.به مهر بمانید و عزیز🌹🌹🌹🌹💓

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا