🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند است؟

(ثبت: 237346) فروردین 2, 1400 
چند است؟

چند است؟

نادیده تاوان دلی دیوانه چند است
خاکستر بال و پر پروانه چند است

دنیا اگر جز حسرت و آوارگی نیست
با ما حقیقت را بگو افسانه چند است

ما خود خریدار غم و درد و بلاییم
دورت بگردم نازنین بیعانه چند است

گفتی به نقد جان مهیا می توان کرد
این جرعه دلدادگی پیمانه چند است

وقتی که دیدارت بهای عمر ما بود
بوسیدنت ای دلبر دُردانه چند است

خون می چکد از ناوک مژگان مستت
هر غمزه ای از نرگس مستانه چند است

معصومی از نو پرس و جو کن تا بدانیم
یک ذره خاک از کوچه جانانه چند است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    فروردین 2, 1400

    سلام
    زیبا سرودید
    قلم تان همیشه نویسا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. حسین شیرکوند

    فروردین 4, 1400

    💐🌼💐🌼💐🌼💐

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 5, 1400

    سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  4. اکبر رشنو

    فروردین 5, 1400

    سلام و درود
    لطفا مطلب مربوط به تدوین کتاب را در آدرس زیر
    http://sherepaak.com/237416/تدوین-کتاب-شعر-شاعران-بر-تر
    مطالعه نمایید و در این راستا شماره تماس و پیشنهادات خود را به
    شماره 09300343854 تلگرام و آیدی akbarchakad@
    و شماره ی واتساپ 09930966119
    اینجانب ارسال فرمایید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا