🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند وجهی

(ثبت: 258600) فروردین 29, 1402 

 

چند وجهی..‌.

اشک هایم روان شده است
تااااااازه فهمیده ام چهههههه شددددده
دست تقدیر؛ زمان
مکااااان
همهههههههه با هم؛ درون کاسه شده!!!

روی دفترم میبارد؛ در رقابتی تنگاتنگ
اشک ها و واژه ها با هم…..

خاک و باد می رقصند
بال و پر شکسته و زخمی
مثل یک رمان چند جلدی
آتش و آب هم
نظاره گر!!!

نام تو درون من میچرخد
مثل پروانه ای درون این سینه
واژه هایت از قلم
می
ری
زد
اینباااااار
با جلوه ای ساده

تمااااااام زمان درون من است اکنون
حجم تنهاییم از آن افزون
من و خاطرااااات چند وجهی
جوهرش به رنگ دلتنگی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1402

    سلام و درود

    برای همه و خصوصا شما دختر عزیزم شادمانی آرزو می کنم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا