🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهارتا کوتاه

(ثبت: 4366) تیر 7, 1396 

با خاطراتت هر غروبِ جمعه درگیرم

وقتِ غروب جمعه ی هر هفته می میرم

اطراف تختم شمع روشن کرده ام اما

تو نیستی… کام از لب سیگار می گیرم

****

یادت مرا شبانه به زنجیر می کشد

آیینه مَردِ مُرده به تصویر می کشد

فریاد می زنم …غزلم زاده می شود…

هی ” تیر” می کشم ریه ام تیر می کشد

****

بالای سَرم دوتا جسد می بینم

نزدیک سحر فقط عدد می بینم

از خلوتِ شب بدون تو می ترسم

دور از تو همیشه خوابِ بد می بینم

****

چشمت، عجب است کزعجایب نشده…

زلفت، شب لیله الرغایب نشده…

افطار و سحر غم تو را می خوردم

گفتند که روزه بر تو واجب نشده !

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):