🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه کنم؟●مناجات●

(ثبت: 226370) اردیبهشت 18, 1399 
چه کنم؟●مناجات●

 

چه کنم ؟

بار الهی’ من و این حال پریشان چه کنم؟
در مسیر طلبت بی سر و سامان چه کنم؟

زمزمی کو که نشانم عطش از آتش دل
تشنه لب در دل این برّ و بیابان چه کنم؟

کوچه در کوچه نشان از ره تو می جویم
تو بفرما من سر گشته و حیران چه کنم؟

عمر خود داده و چیزی نگرفتم ز جهان
با تهی دستی خود لحظه تاوان چه کنم؟

هر کجا رو بکنم پر ز گناه است و گناه
توشه ای را که نهم بر کف میزان چه کنم؟

گر که خواهم بروم تا سر ملک ملکوت
مرغ بی بال و پر و تاب و توانم چه کنم؟

ای که لبریز بهار و گل و باران هستی
منکه جامانده در این فصل خزانم چه کنم؟

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 18, 1399

    سلام و احترام محضرتان استاد معصومی گرانقدر

    عالی ست

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید

    💐🙏💐

  2. محمد حسین اخباری

    اردیبهشت 19, 1399

    بیار بسیار زیباست
    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا