🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه کنیم؟

(ثبت: 243286) آذر 18, 1400 

 

کرکسان، همصدایمان شده اند

کوسه ها، ناخدایمان شده اند

ناخدایان، خدایمان شده اند

چه کنیم؟ ای خدا!

#شعرپیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    آذر 18, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. نیما سعیدی

    آذر 18, 1400

    سلام و درود بر شما
    بسیار بسیار زیبا
    قلمتان نویسا و روزگار به کامتان

  3. مدینه ترکاشوند

    آذر 18, 1400

    درودها شاعر والاگوهر
    کوتاهی بسیارزیبا
    دستمریزاد،قلمتان نویسا

  4. خسرو فیضی

    آذر 18, 1400

    . با درودم نیک 🌸
    . استاد ارجمند تصور می کنم تا همیشه زیبا و
    . شیوا بسرائید 🌸🌸
    . بمانید تا بمانم 🌸🌿🌸

  5. درودها زیباست احسنت🌸👌

  6. سلام و آفرین🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا