🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه گویمت ز دردِ دل نه کاهشی به گفتمان

(ثبت: 211307) تیر 12, 1398 

نظر به آرشی کنم کمان به ید بهین ببین
چو رستمی که زال زر ،عنایتی ببین بهین

به افتخار گویمت نشانی از نشانه را
ز بَدو خلقتی بدان ؛ بَدان نشسته اند کمین

چه انتظارها کشم ؛ دلاورانِ مرزها
چو آرشی نظر کند چو رستمی شود همین

چه مرزبان ؟چو رستمی ز مرزها کند دفاع
چه فردهای آرشی ، کمان به تیرِ آتشین

نظر دوباره می کنم به ماجرای زندگی
به هر کجای سرزمین فلسطینی چرا غمین

نظر کنم یمن ، نظر به سوریه ، به هر کجا
قیاس تا به این حدی اسیر وحش این زمین

چه گویمت ز دردِ دل نه کاهشی به گفتمان
خموش باش ؛ والیا ،به عدل کوش با امین

ولی اله بایبوردی

09 / 04 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    تیر 12, 1398

    جناب بایبوردی اثر فاخری را از شما خواندم و زیبا بود . درود بر شما

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 12, 1398

    درود تان🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 12, 1398

    سلام و درود

    به به

    عالی ست

    تخلص حضرت دوست را هم آورده و شعر را دو صد چندان زیبا کرده اید.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان …

      نظرتان زیباست

      به مهر باشید در پناه خدا

      💐💐🌸🌸💐💐

  4. جواد مهدی پور

    تیر 12, 1398

    درود بر شما جناب استاد بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

    • سلام استاد ارجمند جناب مهدی پور گرانمهر

      سپاس از همراهی تان …

      سربلند باشید به مهر

      🌸🌸💐🌸🌸

  5. سلام ارجمند استاد………..دستمریزاد🌿🌹🌹🌹🌿

    • سلام استاد انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌷🌷🌸🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا