🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چون مهر درخشانی ، اشراق دلی پیدا

(ثبت: 217222) آبان 23, 1398 
چون مهر درخشانی ، اشراق دلی پیدا

دُردانه سرشکی را ، عرضه به تقاضایی
ای عاشقِ محبوبان ، محبوب تماشایی

یادی کنی از یوسف آن پاک نژادی را
آواره مکانی شد در امن مکان ، جایی

هر کس که خدایی شد حمدی بکند او را
هر چند ، قَدَر باشد با حکم قضایایی

چون مهر درخشانی ، اشراق دلی پیدا
مجذوب دلی گردد ، ای گوهر دانایی

از نوح کنی یادی ، یادی کنی از طوفان
حامی تو شد خالق ، هر چند که بلوایی

عشقی طلبی جانا ، تقدیر چنین باشد
ای ساکن هر جایی با موت خود احیایی

والی بروی جایی فارغ ز جهان دنیا
دنیایِ بقا بینی ، منزلگه فردایی

ولی اله بایبوردی

09 / 08 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 23, 1398

    درود و ارادت
    جناب بایبوردی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    تبریک میلاد حضرت مهر

    محمد ابن عبدالله

  2. ولی اله بایبوردی

    آبان 23, 1398

    سلام

    استاد معصومی ارجمند

    میلاد رسول مهربانیها مبارک

    ممنون از همراهی تان

    در پناه حضرت دوست

    🌈🌈🌸🌷🌸🌈🌈

  3. سپیده طالبی

    آبان 23, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب استاد گرامی قدر
    زیباست سروده ارزنده تان بزرگوار
    درودتان باد🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 23, 1398

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      سپاس

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا