🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چوپان دروغگو

(ثبت: 232925) آبان 7, 1399 

 

دشت پر خون

ضیافت گرگ بود و

گرگ زاده های

-متشخص-

من اما

چوپان درغگو

نبودم . . .

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. موسی عباسی مقدم

    آبان 7, 1399

    درود بزرگوار زیبا بودشادکام باشیددر پناه خدا🌿🌹🌿💐

  3. جواد مهدی پور

    آبان 7, 1399

    داستان چوپان دروغگو را در کتاب خونده بودیم
    روزی آمد که خود به چشم هم دیدیم
    فرق آن چوپان با این دروغگو این بود که او بخاطر گله گوسفندان دروغ می گفت
    این دروغگو مردم را گوسفند حساب می کند
    حتی اونایی که بهش رای دادند

    درود بر شما جناب نژادیان عزیز

    اثر خوبی از شما خواندم

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    بازم یه سهو تایپی در واژه ی ” دروغگو “

    • مازیار نژادیان

      آبان 10, 1399

      درودها بزرگوار
      امان از دروغ که ام الفساده
      به امید روزی که همگان بدانند که راستگوئی موجب خفگی نمیشه
      و دروغگوئی موجب بی اعتمادی بیشتر میشه
      و هرگز هیچ چیزی رو با دروغ به دست نیارند
      و سپاس ویژه از توجه شما به ایرادات تایپی 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. طارق خراسانی

    آبان 9, 1399

    سلام فرزندم

    نفیسه ادبی شما را خواندم و درودتان می گویم
    چقدر خوب
    چقدر لطیف
    آفرین که از راستگویانی

    سپاس از این کوتاه عالی

    در پناه خدا
    🌿🙏👏👏👏👏🙏🌿

    • مازیار نژادیان

      آبان 10, 1399

      درودها جناب خراسانی
      سپاس از مهر پدرانه شما
      و شکر گزارم که هستید و به مهر می خوانید بزرگوار
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. دانیال فریادی

    آبان 10, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا