🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چو ساعت روی دیواری تو جانا

(ثبت: 222737) اردیبهشت 21, 1399 
چو ساعت روی دیواری تو جانا

 

به امیدی گذر ایام خود را
چو ساعت روی دیواری تو جانا

مکان را در نوردی گر زمانی
ز وادی تا به وادی راه پیما

ولی اله بایبوردی

01 . 12 / 1398

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 21, 1399

    حرکت دوار عقربه ها ، … آن هم بصورت مدام و مستمر و تشبیه آن به حال انسان و اینکه آدمی به گرد خود می گردد و باز هر روز بر سر جای دیروز خود است …. این نگاه متفاوتی است و البته قابل تامل … البته نیم نگاهی به گذر عمر را هم می شود در درون اثر مشاهده کرد .اما حس من این بود که تقدیم کردم .
    بهره بردم نیز …
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 22, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی گرانمهر

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه

      خدا

      🌸🌺🌸

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 21, 1399

    درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. حبیب رضائی رازلیقی

    اردیبهشت 22, 1399

    سلاماستاد عزیز

    جناب بایبوردی بزرگوار

    کوتاه پر محتوی و نابی را قلم تاختی

    مطلبی از یک مجله خواندم

    که ساعت خوابیده
    در ۲۴ ساعت دوبار زمان دقیق را نشان میدهد

    برایم جالب بود

    تندرست باشید
    🌺🌺🌺

    • حبیب رضائی رازلیقی

      اردیبهشت 22, 1399

      ضمنا بیشتز اشعارتان را که به علت مشغله توفیق خواندن نداشتم امشب خواندم
      هرچند نظر نتوانستم بدهم اما خواندم🌺

      • ولی اله بایبوردی

        اردیبهشت 22, 1399

        سلامی مجدد

        ممنون از لطف پر از مهرتان

        استاد ارجمند جناب رضائی بزرگوار

        🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 23, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه حق

      🌸🌸
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا