🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چکاد ماه

(ثبت: 216850) آبان 3, 1398 

تو ای آهو رها کن پهنه ی سبز بیابان را
که برشویی غبار صحن سلطان خراسان را

بگو با ضامن آهو یکا یک آنچه می بینی
حدیث دردمندی های دلهای پریشان را

ز هر نقاره ای امشب صدای ناله می پیچد
ببین در آسمان صوتِ غم افزای غریبان را

من امشب آسمانی پر شرار از درد می بینم
که سنگ از کینه میریزد چکاد ماه تابان را

به زهر کینه می سوزد گلی از گلشن طاها
ببین در شعله های غم اساس دین و ایمان را

به هر گلدسته ای گویا طواف ناله میخواند
تماشا کن کبوتر چاهیِ سر در گریبان را

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 3, 1398

    سلام و درود
    بسیار عالی و نغز و در رثای آنحضرت
    دست و قلمت را می بوسم
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. درود بر شما جناب معصومی بزرگوار
    شعرتان عالی و روان
    زنده باشید و پایدار

  3. ابوالفضل زارعی

    آبان 3, 1398

    لذت بردم از سروده ی زیبایتان پاینده باشید🌹🌹🌹🌹

  4. بگو با ضامن آهو یکا یک آنچه می بینی
    حدیث دردمندی های دلهای پریشان را

    خوش به احوالات آهو ….

    درودها استاد معصومی عزیز

    تقدیمی :

    🌈🌸🌈

    خراسان صحن سلطان را نگاهی افکنی جانا
    غبارآلود صحنی را ،کنی حرمت که جان احیا

    تو ای زائر ، زیارت آمدی با یادِ آهویی
    خوشا آهو به احوالت تو را شد ضامنی آقا

    .
    .
    .
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    03 / 08 / 1398

    🌈🌈🍃🌿🌿🍃🌈🌈

  5. سپیده طالبی

    آبان 3, 1398

    بسیار زیباست و ارزنده استاد گران قدرم
    درود بر شما 🌺

  6. امیر جلالی

    آبان 4, 1398

    توانایی و بینش شما در آثارتان همچون الماسی درخشنده ، چشم خواننده را خیره می کند.
    بهره بردم و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا