🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چکید

(ثبت: 6630) شهریور 20, 1397 

جادّه …

پر گام های مجنون شتاب الود

رقصیده در بزم خطر

ر ا ه بریده و نفس

در مه آلود، گم مسافت

جان داده به فاصله

و

این یعنی:

کوچه کوتاست

در بالهایم،

از پر ، پر هنوز

به دیوا ر و در

گلگونی می چکد‌…

همه ،کاشِ سرخرویی ام!

#اکبر رشنو

bijade-jonoon@

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):