🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کات

(ثبت: 6347) مرداد 2, 1397 

بینِ من و تو هردفه کات افتاده

بر آمدنت دلم برات افتاده

تنهایی و زُل زدن به تنها عکست…

برقی که توی جفتِ چشات افتاده…

دستِ منِ دست و پا چلفتی اما

افسوس که لرزیده و مات افتاده

تابی که قرارگاهِ بی تابی بود

فرسوده شده ، کنجِ حیاط افتاده

از بختِ بدَم روزِ وصالت حتی

هرسال مصادفِ وفات افتاده

نگذار بگویم گلِ احساساتم

هر دفعه حواله بر کجات افتاده..!

جز خواستنت نخواستم خواسته ای

هربار که ختمِ صلوات افتاده

اشعار قدیمم التماست می کرد…

این شعر جدید هم به پات افتاده

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    مرداد 3, 1397

    درودها جناب صادقی مود عزیز ؛

    دستمریزاد…

    کسب فیض شد دوست ارجمند.

     

    • مهدی صادقی مود

      مرداد 6, 1397

      سلام عزیز گرانقدر جناب اسدپور

      ممنونم

      درودتان

  2. Z .M

    مرداد 3, 1397

    درود برشما جناب صادقی مود گران ارج

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

    • مهدی صادقی مود

      مرداد 6, 1397

      سلام خانم میرزایی ارجمند

      ممنونم

      درودتان

  3. علی رفیعی

    مرداد 4, 1397

    سلام و عرض ادب استاد صادقی مود عزیز

    بسیار زیبا و دلنشین قلم زده اید استاد

    موفق و پیروز باشید

    • مهدی صادقی مود

      مرداد 6, 1397

      سلام جناب رفیعی عزیز

      ممنونم گرانقدر

      برقرار باشید

  4. مه ناز نصیرپور

    مرداد 6, 1397

    جناب صادقی طنز شعرهاتون عالیه دست مریزاد واقعا لذت بردم همراه لبخند

    • مهدی صادقی مود

      مرداد 6, 1397

      سلام خانم نصیرپور ارجمند

      ممنونم

      خوشحالم از فرمایش شما

      سپاس که همراهید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا