🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاخ و کوخ 3

(ثبت: 268802) فروردین 15, 1403 

 

اینهمه کاخ که در کشور ما پا برجاست

حاصل دزدی و تاراج و فریب کاریهاست

کوخها در دل این خاک چه گسترده شدند

دست ظالم به سر سفره ی مردم پیداست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا