🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاخ و کوخ 4

(ثبت: 268806) فروردین 19, 1403 

 

این عمارتها که بر کوخ ضعیفان ساختید

فقر و ذلت را بجان مردمی انداختید

شعله های آتش خشم خدا را یافتید

تور بطلان بر جوانمردی عالم بافتید

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا