🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاروان در راه است

(ثبت: 227106) خرداد 6, 1399 

 

.
” کاروان در راه است ”
.

گرچه بودم بی صدا، از دور مهمان خدا
.

سفره را بستند و دیگر رفت شبهایِ دعا
.

وای اگر آید محّرم موسمِ ماه عَزا
.

طاقتِ دوری ندارم تا بمانم بی صدا
.

از حسینِ فاطمه، دیگر مکن ما را جدا
.

عطرِ اربابم حسین می آید
.

شعر از : حبیب رضائی رازلیقی
.
پ ـ ن
ان شا الله محّرم بدون قرنطینه عزاداری کنیم

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1399

    درود
    اجرتان با مولا
    ❤️🙏

    • سلام برادر عزیز
      استاد رضا پور

      سپاس از تایید و حضور

      مؤید باشید🌺🌺🌺

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام برادر بزرگوارم
      جناب رشیدی راد
      ممنونم از تایید و حضور🌺🌺🌺

  3. سپیده طالبی

    خرداد 6, 1399

    درودها استاد گرامی

    سروده ای زیباست این شعر ارزشمند تان
    سپاس و پاینده باشید🌺

    • سلام خدمت خواهر بزرگوارم
      مهر بانو طالبی
      سپاسگزارم از تایید و حضور با ارزش شما
      مؤید باشید
      🌺🌺🌺

  4. مینا یارعلی زاده

    خرداد 6, 1399

    درودها استاد گرامی
    إن شاءلله🙏🙏🙏

    • سلام بزرگوار خواهرم
      بانو یار علی زاده
      سپاسگزارم از حضور و تایید شما
      برقرار باشید🌺🌺🌺

  5. بهروز پژواک

    خرداد 9, 1399

    درودها و مآجور باشید جناب رضائی گرانقدر

    • سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار

      ممنونم از تایید و حضور 🌺🌺🌺

  6. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1399

    سلام و عرض ادب،
    جناب رضایی رازلیقی عزیز!
    گروهی از اهل ادب خوزستان
    در حال گردآوری کتابی در قالب های نوینی همچون سروش و سه گلشن و… اند.
    افتخار می دهید سروش های ناب تان را به تلگرام شان بفرستید؟
    سپاس🌹

  7. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1399

    ‍ ‍
    مجموعه اشعارسپید

    📣 #قابل_توجه_شاعران سپیدسرا

    مجموعه کتاب اشعارسپید تحت عنوان “نبض آینه ”
    توسط جناب دکتر حسینعلی_موسی_زاده که از اساتید و دبیران ادبیات فارسی استان خوزستان می باشد باهمکاری سمیه رضایی اصل در حال گردآوریست.

    علاقمندان از هر نقطه کشور می توانند شعرهای خود( در قالب های:سپید،سه گانی، سروش و سه گلشن،نثر) را برای ثبت در این کتاب تحت شرایط زیر ارسال نمایند.
    این کتاب توسط #انتشارات_آنان، واقع در تهران به چاپ می رسد.
    و لازم به ذکراست آثار پس از بررسی و تایید درکتاب چاپ خواهندشد.
    ویراستاری این کتاب به عهده دکتر حسینعلی موسی زاده می باشد.
    شرایط:
    4 صفحه به اثار هرشاعراختصاص داده میشود و مبلغ هرصفحه 25 هزارتومان
    که درکل هزینه 4 صفحه:100هزارتومان

    و درآخردوجلدکتاب به شاعر
    می شود.
    هزینه پست به عهده شاعر می باشد
    هزینه پست 20 هزارتومان می باشد
    و شاعرانی که واقع درتهران هستندبامراجعه به دفترانتشاراتی بدون هزینه پست،می توانند کتاب را دریافت کنند.

    قابل ذکراست:
    اشعار گزینش شده برای درج در کتاب انتخاب می شوند

    لذا اشعار و بیوگرافی به همراه عکس خود را به ایدی تلگرام زیر ارسال کنید:
    @vanisomi

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا