🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کارِ اهــلِ مــرّوت

(ثبت: 1022) اسفند 26, 1394 

 

دلم به جان تو بی تو بسی پریشان است
ز هر قبیله به دل، درد و غم فراوان است

چه سخت این غزلم می رسد به لب، اما
شنیدنش چه بگویم ؟ چقدر آسـان است!

سپرده ام دل خود را به موج چشمی که
به یمنِ معجزتش سائلی سلیمان است

به پرده دست خدا می زند چه نقشی خوش
که کارِ اهلِ مرّوت همیشه پنهان است

به ماهِ کوچه ی خورشید ظن مَبَر طارق
که خوبِ کوی محبت به یادِ یاران ااست

 

18 شهریور 1392