🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش می ماند

(ثبت: 229616) مرداد 12, 1399 

 

کاشکی عاطفه می ماند به باغ
کاش می داد نشانی ز فراغ
کاش آنروز که یغماگر پیر
ساقه های گل زیبا می چید
کسی می آمد و داسش می برد
یا که سنگی به دوپایش می خورد
یا طنابی به دو دستش می زد
یا به فریاد نقابش می برد
کاش اندیشه ی ما نیمه ی شب
از کمینگاه حجاب برمی خاست
چشمهامان که بخوابی می رفت
با صدای نفسی برمی گشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا