🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش

(ثبت: 251045) شهریور 29, 1401 

 

کاش ایزد مرا شکل شماها نکند
دسترنج شهدا خرج شماها نکند

هرچه از مال یتیمان به یغما بردید
برسید بر لب گوری که مداوا نکند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا