🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش

(ثبت: 220981) دی 24, 1398 
کاش

 

کاش در عالَم پریشانی نبود
ماتمی از نابسامانی نبود

کاش پینه_ اعتبارِ دستِ مرد_
«جایگاهش روی پیشانی نبود»

کاش ایمانم خدا را می ستود
در نمازم، دل پیِ نانی نبود

کاش انسان عشق را فهمیده بود
بی خبر از عشق ، انسانی نبود

کاش شادی بود مهمانِ زمین
غیر از آن ، در خانه مهمانی نبود

کاش در سرتاسر دنیای ما
یک قفس یا بندِ زندانی نبود

کاش در گُل واژه های شعر ما
واژه ی “دل را مرنجانی” نبود

کاش ای فرمانروای قلبِ من
بین ما جز عشق پیمانی نبود

کاش چشمِ نازنینِ کودکی
از برای بوسه بارانی نبود

کاش لبخندی شکوهِ کوچه بود
سیلِ خون در فکرِ ویرانی نبود

من به جِد گویم پریشان خاطرم
کاش غیر از من پریشانی نبود

 

 

 

 

نظرها
  1. اوّل و آخر این کهنه کتاب افتاده است

    غم و شادی بر عارف چه تفاوت باشد

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

    به امید رهایی از پریشان حالی و دغدغه های روزگار…

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌈

    با اهورا فرد هر جا اهرمن
    جلوه گر جانا میان هر انجمن

    بدو عالم را نگاهی تا ابد
    لحظه هایی هر یکی پهلوی من

    ولی اله بایبوردی

    24 / 10 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸🌸

  2. با سلام و درود ویژه خدمت شما
    مثل همیشه از محضرتون استفاده کردم
    🌹🌹🌹🌹
    کاش چشمِ نازنینِ کودکی
    از برای بوسه بارانی نبود
    🌹🌹🌹🌹

  3. مينا امينی

    دی 24, 1398

    ” کاش پینه اعتبارِ دستِ مرد
    «جایگاهش روی پیشانی نبود» ”

    درودها مهربان بابا
    درودها بر حضرت شعر
    تلخ سروده ای دیگر اما به زیباییه هر چه تمام .

    دلتون بی غم باشه جان دلم
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر❤️❤️❤️

  4. سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار جناب خراسانی فرهیخته
    🌹🌹🌹
    سپاس از احساس ناب و زیبایی که به اشتراک گذاشتید

    بی نهایت زیبا بود
    واقعا لذت بردم
    از واژه واژه‌ی سروده‌ی‌تان
    الحق که حرف دل بود

    درخت آرزویتان به بار🍃🌿🙏
    عمرتان باعزت و تن تان سالم

    در پناه حضرت حق

  5. درودتان بابا طارق بزرگوار
    شادمان باشید تا شادمان باشیم 🙏❤️

  6. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب استاد طارق خراسانی
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  7. امیدوارم از سرایش سروش های زیبایتان بی بهره نمانیم🙏❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا