🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کافر ..

(ثبت: 1885) تیر 12, 1395 

بسمه تعالی

کاش بر آیینه ی روی تو کافــــــر می شدم

در میان عاشقان ، مظنون آخــــــر می شدم

کاش  مثل قاصدک بر باد می شد  هستی ام

در میان دست های سرد  ،  پر پر مـی شدم

من نمی دانستم از عشق تو باید دست شست

از همان اول برایت  دست دیــــگر می شدم

عشق های بی سر انجام خیابانی  مجـــوی

دوستم بودی اگر  من عشق بهتر می شدم

سادگی باشد که خود را ساده انگارم  ولی

کاش مثل سرو  بالا قـــدّ  بی بر می شدم

مادرم می گفت  عصر مهربانی بود  اگـر

من برای بچه های عصر ،  مادر می شدم

کاش جای گرگ در جمع برادر های خود

من برای یوسف زیبا بـــــــرادر می شدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):