🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کبوتر حرم، امام جواد علیه السلام

(ثبت: 212780) مرداد 13, 1398 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

این دلم کبوتر صحن وسرایت شده باز
یا جواد ابن رضا ذکر و نوایت شده باز
دلم از باب الجواد آمده تا باب المراد
حجه ابن العسکری غرق عزایت شده باز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 13, 1398

    سلام و درود

    استاد چهار محالی عزیز

    دستنریزاد

    تقدیمی : 🌿

    .💐
    🌷.
    💐.
    .🌷
    بر محمّد بِن علی ، از اولیا
    از نهم انجم ولایت ای خدا

    او که داعی دین میان خلقت خدا
    همچو آبا ، بینِ حق باطل ،جدا

    رحمتی بفرست رحمت بی کران
    بر محمّد بِن علی ،محبوبِ جان

    بر دهم هادی علی ،پروردگار
    بِن محمّد رحمتی ای کردگار

    بنده ای از بندگانی رهنما
    همچو آبایش هدایت خلق را

    رحمتی بفرست رحمت بیکران
    بر ، دهم ،هادی امامی مهربان

    بِن علی را که حسن ، رحمت ، خدا
    او که داعی دین به حق در لحظه ها

    در اطاعت در عبادت در ثنا
    بینِ حق باطل جدایی ،ربنا

    رحمتی بفرست رحمت جاودان
    بن علی را که حسن ای مهربان
    .🌷
    .🍃
    .🌷
    .🍃

    ولی اله بایبوردی

    🍃🌷🌷🌹🌷🌷🍃

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 13, 1398

    درود بر شما💐

  3. طارق خراسانی

    مرداد 13, 1398

    سلام و درود

    آفرررین ها برشما

    زیبا و روان

    التماس دعا

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا