🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کت واک

(ثبت: 5635) اسفند 12, 1396 

با عشوه می روی، به لوَندیِ یاس ها…

پرتِ تو می شوند تمامِ حواس ها

برقِ نگاه ناز تو تدریس می شود

در واحدِ پژوهشِ اخترشناس ها

اخبار پخش می کند و شوکه می شوم

” تیترِ یک” اش تویی.. و سپس اختلاس ها

ارزنده نیست هرچه به پایت بریزم از

این چرکِ دستِ جامعه، این اسکناس ها

تقدیر در مصافِ تو یک-هیچ باخته

شِش می شود به عشق تو مجموعِ تاس ها

کت واک می کنی تو وَ الهام می شود

طراحیِ بروزترینِ لباس ها

ابرو کمان و لعلِ لب و گیسوی کمند…

کفر است در حضورِ شما این قیاس ها

راحت سروده می شوی و بی نیازی از

تشبیه و استعاره و سجع و جناس ها

این شعر هم به شعله ی کبریت می رسد

بس که سروده اند تو را باکلاس ها

اینجا دوباره قافیه تکرار می شود↓

ازعشقِ تو نمانده برایم حواس، ها…

 

مهدی صادقی مود

 

Catwalk شیوه ی راه رفتنِ مانکن های لباس

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):