🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجایی دوست؟

(ثبت: 1126) فروردین 14, 1395 

کجایی دوست؟ 
کجا پنهان شدی؟  در ابر یا در باد؟ 
که هرچه میزنم فریاد 
صدایم در صدا می پیچد اما باز 

جوابی نیست
حرفی نیست          
جایت همچنان خالیست 
زمان دیوانه وار بر اسب می تازد 
و من هر لحظه عمرم رو به پایان است 
جوانی پیر 
جوانی با همه درگیر 
و چون ققنوس بیماری 
که چشمان تو اورا کرده در زنجیر 
پریدن از خیالم رفت 
گویا با عبور تو  
غرورم، اعتمادم، قیل و قالم رفت
“قایق خاطره ها “

نظرها
  1. حمیدرضا نادری

    فروردین 15, 1395

    جناب امیدی

    سلام بر شما یک شعر نیمایی موفق ارائه نمودید

  2. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1395

    سلام جناب  امیدی عزیز

    نیمایی زیبایی از شما خواندم

    موفق باشید

    در پناه خدا …………………………………………………………………………….

  3. لیلا دهقان منشادی

    فروردین 15, 1395

  4. زهره خسروی

    فروردین 15, 1395

    سلام و عرض ادب

    قابل تأمل و زیباست

  5. نگار حسن زاده

    فروردین 17, 1395

    سلام و عرض احترام

    بسیار عالی مانند همیشه

    درود بر شما

    موفق و پیروز باشید

  6. علی معززی

    فروردین 18, 1395

    درود

    شعر زیبایی بود

  7. عسل رادمنش

    فروردین 18, 1395

    سلام و مهر

    بسیار زیبا و جذاب بود/مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا