🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجای دلم دست گذاشته ای…

(ثبت: 238706) اردیبهشت 18, 1400 

 

‍ ‍ کجای دلم دست گذاشته ای
که هر وقت آه میکشم
از جای لمس سر انگشتان تو
بر پیکر چینی ترک خورده ی جسد من
هزار و یک شکوفه ی بادام حس خوب شکفتن به خود میگیرند…
تو پیامبر معجزه گر کدام قبیله ای
که بعد از هر بار مردن
مرا با اعجاز لبخندت
از گورستان فراموشی به دنیای اجساد مردگان متحرک فرامیخوانی
و من چونان قدیسی گمشده
در زیر زمین معبدی دور بودنت را از هزاران فرسنگ راه فریاد میزنم…

تو نیستی
و من همچنان در تاریکخانه ی اتاقم
ایستاده ام
پشت به آفتاب و خورشید
از لابه لای شکوفه های بادام بمن
نه که به جای سر انگشتان تو بوسه میزند…
و من درگیر حل این معما…..

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1400

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. محمدرضا نعمت پور

    اردیبهشت 19, 1400

    زیبای خوبی را قلم تاختید
    درودتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا