🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کج نشدیم

(ثبت: 222385) اسفند 15, 1398 

 

صد هزار شکر که ما از خط راست کج نشدیم
پای خود را به چپ و راست نبردیم، ز ره کج نشدیم

غافلان عقل خود از کف بنهادند ز هوش
جز نگاهی به ره دوست نکردیم، ز حق کج نشدیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 15, 1398

    راه جهت دار..

    بدور از راست و چپ …

    سلام

    استاد مروج ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    شکر ایزد ، مستقیمی راه را
    کرده طی از منحرف راهی جدا

    با دلی آرام ، ایمانی متین
    فارغ از دنیای دونان ، هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    15 / 12 / 1398

    🌹🌹🌹🌷🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا