🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کدامین رحم دل گیرد سراغی

(ثبت: 221551) اسفند 1, 1398 
کدامین رحم دل گیرد سراغی

 

چو مادر مرده هایی ناله، فریاد
چنان دادی کشم از دستِ بیداد

کدامین رحم دل گیرد سراغی
به امدادی، ز استبداد، آزاد

ولی اله بایبوردی

05 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 1, 1398

    درود ها بر شما
    جناب آقای بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما
    🌺🌿🌺🌿🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 1, 1398

      سلام

      استاد معصومی گرانمهر

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      تقدیمی : 🌸

      گر چو ققنوسی ، درون آتش رها
      رو به خاکستر شدن ، جسمی فنا

      روح را ، ایثار بر جانی دگر
      پر کشی سمت آسمان هر جا خدا

      ولی اله بایبوردی

      01 / 12 / 1398

      🍃🍃💐🌸💐🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا