🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کربلای پنج

(ثبت: 6610) شهریور 17, 1397 

برای فتح من

باید

بگذری از میدانهای مین

مانند بسیجیان عاشق

در کربلای پنج،

که هر کدام

پرواز بوسه ای

بر پیکر بکر وطن…..

#مستانه_دادگر

#ماهور

نظرها
  1. علی رفیعی

    شهریور 17, 1397

    سلام و درود شاعر ارجمند

    پرمحتوا و متعهدانه قلم زده اید

    در پناه خدا

  2. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1397

    باید

    بگذری از میدانهای مین

    مانند بسیجیان عاشق

    در کربلای پنج،

    که هر کدام

    پرواز بوسه ای

    بر پیکر بکر وطن…..

    سلام و درود 

  3. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1397

    باید

    بگذری از میدانهای مین

    مانند بسیجیان عاشق

    در کربلای پنج،

    که هر کدام

    پرواز بوسه ای

    بر پیکر بکر وطن…..

    سلام و درود 

  4. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 18, 1397

    سلام

    پایان باز و هنرمندانه ای تصویر کرده اید.

    درودتان باد

  5. اهورا (درویش) دولتی

    شهریور 19, 1397

    سلام 

    عجب مقایسه ای

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا