🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کربلا

(ثبت: 239554) خرداد 22, 1400 

 

کربلا تنديس مَشک پاره بود
کربلا يک آسمان پروانه بود
کربلا پروازِ عشق , قفلِ زمين
کربلا خونِ خدا , بند ِزمين
کربلا مَشک اميد , اوجِ عطش
کربلا تصويرِ جاریِ عطش
کربلا پرتاب تير برحنجره
کربلا فريادها از حنجره
کربلا تجميع درد و عاطفه
کربلا آوای طبل و همهمه
کربلا پرواز نور , بُهت زمين
کربلا در زيرپا , اُفت زمين
کربلا يک امتحان , صد آسمان
کربلا يک غفلت و , صد ريسمان
کربلا يک تک سوار , نامش قمر
کربلا صدها سوارِ بی هنر
کربلا يک لحظه از کلِ زمان
کربلا يک اتفاق در اين جهان
کربلا تصويرِ تاريکِ زمين
کربلا آيينه ی حق اليقين
کربلا شور و شعورِ جاودان
کربلا پندارِ سبز و آرمان
کربلا يک راستقامت , يک ولی
کربلا اسطوره از جنسِ علی ع
کربلا يک آفتاب , نامش حسين ع
کربلا فريادِ زينب , بی حسين ع

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا