🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کرخه ۲

(ثبت: 225358) اردیبهشت 8, 1399 

 

به کرخه بنگرم کرخه ته بینم

به صحرا رمل و ترکشها ته بینم

به سوسنگرد و طراح و هویزه

همه آلاله ها روی تو بینم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا