🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کردار پاکان

(ثبت: 234455) آذر 22, 1399 

« كردار پاكان »

خوشا كـردار آن پاكان دينـدار
كه دين را رد نكردن تا سـرِ دار
مسيحا فطرتـي مي خواهم امروز
كه باشد با همان كردار و رفتار
عجب نَبْود اگر دين را خطر هست
كه كار و فعل مردم، شور و شر هست
اگـر مـردم به دين ، تكيـه نـدارند
همين طرزست و شايد هم عقل ندارند
بـرادر كينه جويـي درد سـر هست
طريق كينه جويـي پُـر خطر هست
طريق كينه و ظلم و ستـم هست
تمامش بـر بنـي آدم ، ضـرر هست

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا