🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کرونا…

(ثبت: 237212) اسفند 28, 1399 
کرونا…

 

بلایِ جان شُدی ای صادراتِ چین، کُرونا
بیا ببیـن که چه کردی… بیا ببیـن، کرونا!

شُدی دلیلِ هـزاران، هـزار… مَرگِ فَجیـع
وَ اقتصـادِ جهـان را… زَدی زمیـن، کرونا

نَمان و عَزمِ سفر کُن، به خانـه ات برگرد
مُقیمِ کشورِ خود باش بَعد از ایـن، کرونا

زبانِ خوش که به خَرجَت نمی رود، قاتل
به قصدِ کُشتنِ ما کرده ای کمیـن، کرونا

خدا کند که نباشی پَس از حُلولِ «بهار»
خدا کند که بمیـری… فقط همین، کرونا.

مهران اسدپور

😷😷😷

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):