🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشتند به شمشیر جفا شیرِ خدا را

(ثبت: 1830) تیر 6, 1395 
کشتند به شمشیر جفا شیرِ خدا را

 

«کشتند به شمشیر جفا شیرِ خدا را

کردند به خون غرقه شفیعِ دو سرا را»

محراب ورا گفت بیا گاه سفر شد

خشنود نخواهی همه جانِ شهدا را؟

پروازِ علی(ع) بود دعایی به سحرگاه

برقی ست مگر سرعت پروازِ دعا را؟

امروز هم آن قصه ی دورانِ علی باد

در کعبه ی سفیان زده بنگر که بلا را

خون میچکد از تیغه شمشیر، نظر کن

هر گوشه ی سیاره ی ما، کربِ بلا را

ای قومِ به حج رفته دعایی زسرِ صدق

ایزد ببرد جمله ی اربابِ جفا را

ما راست دعای فَرَج و هست تمنا

در خانه ی معشوق، چنین باد شما را

این گفته ی طارق برسانید به عالم

ایزد بزند ریشه ی اقوامِ دَغا را

 

 

 

 

نظرها 17 
  1. مينا امينی

    تیر 7, 1395

    بسیار عالی

    مانا باشید مهربان استادم

    • طارق خراسانی

      تیر 7, 1395

      سلام و عرض تسلیت به دختر عزیزم

      سپاس از حضور سبرت

      در پناه خدا

  2. جواد مهدی پور

    تیر 7, 1395

    درود بر استاد گرنقدرم

    ماجور باشید

    اجرتان با صاحب اثر

    ایام سوگواری بر شما تسلیت باد

    • طارق خراسانی

      تیر 7, 1395

      سلام و عرض تسلیت

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  3. سمانه تیموریان

    تیر 10, 1395

    درود فراوان استاد عزیزم 

  4. علیرضا حکیم

    خرداد 26, 1396

    درودها بر شما گرانقدر استاد

    زیبا سروده اید

    قلمتان نویسا

  5. محمد اشکان رجبی

    خرداد 26, 1396

    سلام و درود استاد عزیز … عالی بود 

  6. درودهااااا برشیوایی قلمتان

    اجرتان با موالالموحدین

  7. خرداد 28, 1396

    درود بر شما

    شعر زیبایی بود واقعا

  8. امیر جلالی

    اردیبهشت 27, 1399

    البته که آنچه حق کلام بود را شما بجا آوردید و بنده حقیر نیز بهره بردم فراوان نیز… درود بر شما

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 27, 1399

      سلام و درود بر نور دیده ام
      امیر نازنینم

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌹

  9. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 27, 1399

    با سلام و درود خدمت آقای خراسانی عزیز
    شعر زیبایی بود
    اجرکم عندا…
    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 27, 1399

      سلام بر رسول پاکی ها
      شاعر گرانقدر پاک

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌹

  10. اکبر رشنو

    اردیبهشت 27, 1399

    درودها

    استاد عزیز

    عالی و ارزنده و بهنگام

    ودستمریزاد و 🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 27, 1399

      سلام و بس درود بر حضرت رشنوی گرانمهر

      سپاس از حضور آن استاد عزیزم

      در پناه خدا 🌹

  11. اسماعیل علیخانی

    اردیبهشت 27, 1399

    سلام استاد
    احسنت
    دست علی علیه السلام یارشما🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 27, 1399

      سلام بر یار دیرین
      سعدی زمان
      جناب اسماعیل علیخاتی ارجمتد

      سپلس از حضور آنحضرت..

      در پناه خدا
      🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا