🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلیدداران

(ثبت: 248768) تیر 6, 1401 

 

انگار گلستان و صفا دیگر مرد
آلاله به غم تپید و تنهائی مرد
شمشیر بدست دوست افتاده کنون
در پهنه ی مرداب شقایقها مرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 6, 1401

    سلام
    به زمانی که محبت شده همچون افسانه
    به دیاری که نیابی خبری از جانانه
    دل رسوا دگر از من تو چه خواهی دیوانه
    از آواز دلم زمزمه ی ساز دلم من به فغانم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا