🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمتر از گل

(ثبت: 2710) آبان 7, 1395 

نه گفتم کمتر از گل با جوانه

نه کردم دور گنجشکی ز لانه

و نه زیر بغل ها ی  کسی هم

به شوخی می گذارم هندوانه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):