🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کند ناله ای دادگر را صدا

(ثبت: 251751) مهر 12, 1401 
کند ناله ای دادگر را صدا

 

اگر کوه کاهی شود با دعا
نبینی به کنجی ستمدیده را

کشد آه تندی سما را نگاه
کند ناله ای دادگر را صدا

 

ولی اله بایبوردی

09 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    مهر 12, 1401

    درود بر استاد بایبوردی عزیز و گرامی🌹🌹🌹🍀🍀

    شعری زیبا و پر مغز خواندم و لذت بردم،مانا بمانید🤲🙏👏👏👏👏

    • سلام

      جناب مدهوش ارجمند

      ممنون و تشکر از مهر حضورتان

      🍃🌿💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا