🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودک من

(ثبت: 214306) شهریور 16, 1398 
کودک من

 

کودک من!
شانه هایم سکوی پرواز فرداهای توست
با چشمان نیمه بازت
بگو با کدامین افق در ارتباطی؟
چنین ژرف، چنین صاف، اینگونه آرام
که از دشت آغوشم مهر می خیزد
بهشت روی زمینم!
کودکم!
تیر نگاهت در چله ی دوش من
خواب سنگین فصل ها را
شکافت
سر بگذار به دوش روزگار، به مهر

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 16, 1398

    “…تیر نگاهت در چله ی دوش من
    خواب سنگین فصل ها را
    شکافت
    سر بگذار به دوش روزگار، به مهر ”

    سلام

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان بانو یار علی زاده گرامی

    زنده باشید به مهر

    💐

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 17, 1398

      درود استاد مهدی پور گرانقدر
      سپاس از لطفتان
      زیبانگاهید و مهربان
      نوش نگاهتان
      🍃💐💐💐

  2. امیر جلالی

    شهریور 16, 1398

    این اثر ، تفاوت عمده ای با آثار مشابه دارد و آن این است که تمام خطوط و واژه به واژه بهم پیوستگی بسیار عالی و معناداری دارد.
    آهنگ درونی اثر بی نهایت زیباست.
    حسی خوب را منتقل می کرد و نویسنده در این مسیر موفق شد.
    درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 17, 1398

      درود استاد جلالی سپاس از مهرتان خوشحالم که پسند نگاه شاعرانه و ادیبانه تان را به همراه داشت این شعر از سروده های سال اخیر این حقیر است و بسیار مسرورم که با توجه به نظرهای جناب عالی و دیگر دوستان برای تک تک شعرهایم در این مدت، در مقایسه شعرهای قدیم با سروده های جدید، ظاهرا شعرهایم از گذشته تا به امسال مسیری صعودی را طی نموده اند و این بسیار خوش آیند خواهد بود که هدف من غیر ازین نیست.
      بی کران درود و بسیار سپاس
      مانا و برقرار باشید به مهر🙏

  3. اکبر رشنو

    شهریور 16, 1398

    درودها
    سر کار بانو
    یار علی زاده ارجمند
    سلیس و ساده و صمیمی
    و مرتبط مو ضوع
    با احساس و ارزنده
    که پیام مهربانی می داد
    و این اصل که مهربانی بی دریغ
    همه ی آن چیزیست که ما بدنبالش می گردیم
    و اس زندگیست
    درودتان و عالی و دستمریزاد و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

    • مینا یارعلی زاده

      شهریور 17, 1398

      درود و مهر استادم مسرورم که پسند نگاه ادیبانه شما را به همراه داشت گوارای دل مهربانتان آری جان و جوهر زندگی مهرست مهری بی دریغ و بی شائبه و به راستی که آنچه جهان را هنوز سر پا نگه داشته غیر ازین نیست
      سپاسگزارم گرامی استاد
      سلامت باشید و شاد🙏🙏🙏🍃💐💐💐💐💐🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا