🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوهنورد پامیر

(ثبت: 256163) بهمن 28, 1401 

 

خیلی جالب است

بهمن که نشست

که بهمن نشست

که پایش شکست

کوهنورد پامیر

بی ترس از شکست

پرچم به دست

قله را

پایدار

می پایَد.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 28, 1401

    درودها استاد رضاپور ارجمند🌿🌾🌹☘️🌱

    کوتاهی زیبا و پر معنا،دستمریزاد🌱☘️🌹🌾🌾🌿🌿👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب دکتر مدهوش بزرگوار
      🌿🌿🍃🌹🍃🌿🍃🌿🌹💐💐🌿🌿🌹🌹🌹🙏

  2. سلام و درود
    آدینه بخیر
    شریان سروش تان پویا و در جریان

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1401

      سلام و درود و سپاس از لطف شما جناب دکتر لاهیجی عزیز

  3. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1401

    سلام

    آفرین
    متفاوت و زیبا

    در پناه خدا. 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب بابا طارق عزیز
      🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا