🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه پس کوچه ها

(ثبت: 244884) بهمن 15, 1400 

 

توی هر کوچه و پس کوچه ی شهر
یک صدا جنس تقاضا برپاست
چشمهایی که زمین می نگرد
دستهایی که نیازش به شماست
آهِ سردی که پس از خشکی رود
اشک داغ است که سرریز شود
سینه ای کز غم محروم شدن
مثل پاییز که لبریز شود
کودکانی که به شلاق حضور
پا برهنه همه دنبال غذا
تکه نانی که کناری باشد
چشم ها را به زمین تیز کند
این زمین جایی به پستی , جایی
به بلندای خیانت پیداست
یک حقیقت نگری می خواهد
تا ببیند غم بسیار کجاست
روزگاری که درونش هستیم
آزمون های شدن یا نشدن
توی جاده های باریک و نمور
به ته دره ها پرتاب شدن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا