🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کویرزدایی

(ثبت: 234360) آذر 19, 1399 

 

بیابان ها سبز می شوند
روزی اگر دختر شمالی
که دهانش بوی جنگل می دهد…

لب های پسری از کویر را
ببوسد …!

مسعود احمدی 17آذر 99

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 19, 1399

    سلام
    الهی بیابان ها سبز شوند
    باور کن
    فقط با بوسه ها
    اگر بوسه را محبت معنا کنیم
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. لیلا صالح

    آذر 19, 1399

    سلام و درود بر استاد بزرگوارم.

    همیشه از خواندن اشعارتان لذت می برم.

    دست مریزاد مهربان عاااالی بود عالی 👏👌

    به خدای بزرگ می سپارمتان.

    یا هو🌷

  3. آذر 19, 1399

    درود بر شما

    به نظرم بهتر بود می نوشتید :

    روزی اگر دختری شمالی

    با ارادت🌺🌺🌺

  4. سلام بزرگوار سروده زیبا وبسیار تکان دهنده است
    بیابان ها سبز می شوند
    روزی اگر دختر شمالی
    که دهانش بوی جنگل می دهد…

    لب های پسری از کویر ببوسد
    حرف نداشت

  5. هورام آریز

    آذر 19, 1399

    شعر
    سپید را خوب می شناسی
    دستمریزاد

  6. … سلام آقا مسعود بی خبر بودم در خدمت استاد طارق هستید بسیار خرسندم…

    خورشید می شوم
    و بر جاده ها
    پیشاپیش قدم هایت می تابم
    آنگاه که می آیی

    ماه می شوم
    و بر دریاها
    در تاریک ترین لحظه های حضورت نور می افکنم
    آنگاه که می مانی

    ابر می شوم
    و بر خود
    و تنهایی خود می بارم
    آنگاه که می روی

    “اکبر نصرتی”

  7. سلام و درود🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا