🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کویر

(ثبت: 268941) اردیبهشت 2, 1403 

 

یک کویر و اینهمه زندان ِسرد

میله ها و سوزش و انبوه ِدرد

رملهایی جای جای این دیار

بارش ابری که دارد ریزگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا