🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوی دوست

(ثبت: 218369) دی 1, 1398 

 

آمده ام ببینمت تا غم خود رها کنم
از سر کوچه بگذرم درد دلم دوا کنم
تا برسم به کلبه ات بار دگر وفا کنم
خاطره ی غروب را از سر خود جدا کنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. خاطره ی غروب را از سر خود جدا کنم

    سلام و درود

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌸

    کی رها از غم رهایی از عنا
    دردها درمان به دارویی دلا

    همچو آن یک لاله هستم داغدار
    انتظاری می کشم از غم جدا

    ولی اله بایبوردی

    01 / 10 / 1398

    🍃🍃🍃🌿🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا