🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کینه ی دشمن

(ثبت: 5888) اردیبهشت 3, 1397 
کینه ی دشمن

دلم همچون دل نو عشق مثال شمع می سورد

نمیدانم چه عشقی ست چه درمانی

تو که عشقت کینه ی دشمن ؛ مرا دردیست جان سوران

غم بی تو مرا بس بود؛ که دوریت فناهم کرد

(گلگز)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):