🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیوکیو…بَنگ بَنگ…

(ثبت: 3548) اسفند 14, 1395 

کلاغ می خوانَد از گلوی ِ تفنگ

کیوکیو…بَنگ بَنگ…

باایست بی ایست

آنی که دیگر نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):