🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گام

(ثبت: 13523) بهمن 9, 1397 

فصل
از پر، پر م پُر می شود…
بی برگیم
بر تن عریانی
با طعم و تبسّمی از بهار
بر شاخ رویش رویا ها
زیر پوست
جوانه می زند…
هزار ضربت وزخم خورده
گامهای پایداری
در باداباد،
تاچشش شهد شکوفایی گلهای هنوز
چقدر فاصله بایدپیمود!

 

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 9, 1397

    درودها استادم

    بقول حصرت زنده یاد حمید مصدق:

    ”گر چه شب تاریک است دل قوی دار ، سحر نزدیک است “ @};-@};-@};-@};-@};-

  2. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1397

    سلام و درود
    بسیار زیباست

    در پناه خدا@};-=D>=D>=D>=D>@};-

  3. بهمن 10, 1397

    سلام گرامی دوست قدیمی جناب رشنو دورد بر شما بسیار زیبا دستمریزاد

    ایام بکام ……..@};-@};-@};-@};-@};-@};-

  4. درود استاد
    دلنشین است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا