🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی صدایم کن!

(ثبت: 254750) دی 19, 1401 

 

گاهی صدایم کن،
خیلی وقت است غبارآلود شده‌ام؛
میان کتاب‌های دست نخورده‌ات…

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 19, 1401

    سلام لیلای عزیزم

    صدایت کردم و دیدم
    که در خوابی
    و من هم جای تو بودم
    ستاره نور افشاند به رخسارم
    دو دیده بسته
    می رفتم به اعماق سکوتِ شب
    و آری
    تو ماهی و ستاره بر تو می تابد
    بخواب آرام لیلا
    در مدار مهر
    آرامش…
    بداهه ای تقدیم دختر عزیزم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👌🌹🌿

    • لیلا طیبی

      دی 25, 1401

      🙏🙏🙏سلام و درود🙏🙏🙏🌹🌷در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا