🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر

(ثبت: 220091) دی 29, 1398 

 

هر که آمد رفتني آغاز کرد
بودن او جلوه اي را ساز کرد

اي خوشا در لحظه ی پرواز ما
دفتر شعري شد و آواز کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درود

    سپاس

    تقدیمی : 🌸

    رفتنی شد هر وجود از کائنات
    آدمی ،حیوان و جامد یا نبات

    ای خوش آن خلقی به زیبایی سرشت
    با مماتی عابر از دنیا حیات

    ولی اله بایبوردی

    29 / 10 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا