🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذرگاه

(ثبت: 232291) مهر 16, 1399 
گذرگاه

 

وای !
چقدر
ذوالاکتاف اختناق
از دوشم وگلوگذر می کنند …
که نگو!
و
اما
من
هی قد می کشم…
به شاخ سبز
به نفس
که اصل حرفست
می کشم

✍# اکبر رشنو

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 16, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐
    🌹🌹🌹💐💐💐
    🌷🌷🌷💐💐
    🌹🌹💐
    💐

    • اکبر رشنو

      مهر 17, 1399

      درودها
      بر
      برادر ارجمندم

      مغتنمست
      حضور ارزشمدار تون

      باشید به مهر ونیکوییهای خداوند عزیز

      …………………………………………🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  2. جواد مهدی پور

    مهر 16, 1399

    درود بر شما استاد رشنو گرانقدر

    اشعار تان همیشه دارای معانی خوب و آسمانی ست

    راز سروده هایتان را باید در اوج معرفت و حکمت جست

    لذت می برم از آثار نغزتان استاد

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐🙏💐💐💐

    • اکبر رشنو

      مهر 17, 1399

      دوست ارجمندم سلام ودرودها
      بر
      حضور وحسن نظر مبارکتان
      سپاس که هستید وبه مهر می خوانید
      همیشه باشید به مهر ونیکوییهای خداوند عزیز 🌺🌺🌺🌺🌺🙏🍃🍃🍃🍃🍃

  3. فریبا نوری

    مهر 16, 1399

    و
    اما
    من
    هی قد می کشم…
    به شاخ سبز
    به نفس
    که اصل حرفست
    می کشم

    درودها استاد گرانقدرم
    🌹🍃🌹🍃🌹🍃

    • اکبر رشنو

      مهر 17, 1399

      درودها فراوان
      بر سرکار بانوی شعر وادب
      نوری ارجمند
      حضور گران ارجتون مایه مباهاتست وخوشدلی
      ومغتنمست این حضور ارزشمدار و فهیم
      همیشه باشید به مهر ونیکوییهای خداوند عزیز
      تابان بمانید و
      🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏🍃🍃🍃🍃🍃🌈

  4. اصل شعر را در قلم شما باید جست
    که ماناترین احساس ها و عمیق ترین واژگان را می توان
    در سروده هایتان به تماشا نشست و با جان تجربه نمود
    بهره ها بردم استاد، همواره نغز و ستودنی قلم می زنید سرورم
    درودها و زنده بادها🍃 🌹🌹🌹👏👏👏🙏🙏🙏

    • اکبر رشنو

      مهر 17, 1399

      درودها

      بر بانو ی مهر
      علی زاده ی ارجمند

      سپاس از حضور ارزشمندتون

      که به مهر می خوانید

      وبه نظر حسن می نگرید

      همیشه بمانید بر مهر و نیکویی خداوند عزیز

      تابان باشید🌺🌺🌺🌺🌺🙏🍃🍃🍃🍃🍃

  5. درودها
    پرواز کردم به سوی آسمان خیال و اندیشه تان
    زیبا بود
    در پناه حق
    🌷

    • اکبر رشنو

      مهر 17, 1399

      سلام وسپاس
      بر

      برادر ارجمندم

      سپاس از نگاه مهرتان

      ممنون که هستید

      همیشه باشید به مهربانی های خداوند عزیز

      ……………………………………….

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🌸🌸🌸🌸🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا