🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر عشق

(ثبت: 4449) تیر 19, 1396 
گذر عشق

در دل،‌بجزاز دوریِ‌تو رنجِ‌دگرنیست 
جزدیدنِ‌رخسارِچوماه‌ِتوبه‌سَرنیست 
آرام کُــــــــنَد جـــــانِ‌مـــــرا لطفِ کلامــــت 
چندی‌است‌زِ آوایِ‌قشنگِ‌تو اثرنیست 
دنـــیاست فریبـــنده‌یِ بســیــــــــــارْ توانا 
محکم‌ترازعشقِ‌تومراهیچ‌سِپرنیست 
بستان‌قشنگی‌است‌جهانْ‌در نظرِخَلق 
زین‌باغْ‌مــــرا، جزگُلِ‌رویِ توثمر نیست 
درجمله‌یِ‌اشعارْکه‌تقدیمیِ‌حامی‌است 
جزنامِ‌قشــنگِ‌تو زِکَس‌هیـچ‌خبرنیست 
مهـــتاب‌که در ظلمتِ‌شبْ‌جلــوه نماید 
زیباترازآن‌چهره‌یِ‌چون‌قرص‌قمرنیست 
در وصفِ‌تو هر نحوه،‌ غزلواره‌بـگویم 
درمحضرِافســـونِ‌کلامتْ‌که‌هنرنیست 
هرجابروم‌کوچه‌یِ‌بن‌بست‌وغریب‌است 
جز کویِ‌تو ما را زِدگر جـای‌گُذر نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 20, 1396

    آرام کُـنَد جـانِ‌مرا لطفِ کلامــت 
    چندی‌است‌زِ آوایِ‌قشنگِ‌تو اثرنیست 

    سلام و درود

    ماهم همین بیت را به شما می گوییم 

    آرام کُـنَد جـانِ‌مرا لطفِ کلامــت 
    چندی‌است‌زِ آوایِ‌قشنگِ‌تو اثرنیست 

    دلتنگتان بودیم

    در پناه خدا

    • سلیمان حسنی

      تیر 20, 1396

      سلام استادمهربان وعزیز:کم سعادتی من بود.مدتی درگیرامتحانات دانشگاه بودم کمترخدمت رسیدم.سپاسگزارم ازمحبت شما.پیروزباشید

  2. مهران اسدپور

    تیر 21, 1396

    درود و دستمریزاد دوست گرانمهر؛

    موفق و منصور باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا